the library of Fragrance


Jag har nämligen köpt en ny parfym från  T h e   L i b r a r y   o f   F ra g r a n c e  med namnet  r a i n . Den luktar underbart tycker jag. Liksom lätt och fräscht, precis som jag vill att det ska lukta. Det står också att den ska lukta som precis innan regnet kommer. Ni vet den härliga, nästan lite fuktiga känslan.
Det som är dåligt är att det är en Eau de cologne vilket innebär att det är en väldigt liten parfymprocent och att den inte sitter så länge. Men flaskan får ju utan problem plats i väskan ^^,
Klicka hem från eleven.se för ca 159 kr(+frakt)

(ursäkta den lite oskarpa bilden)

Kommentarer
Skrivet av: moi

åh vart kan man hitta dom parfymerna?? för o lukta på tänkte jag haha

2008-11-02 @ 03:09:29
URL: http://raspberrysmile.blogg.se/


• Jag fotar med en Nikon D60
• Jag gör inga layouter lr liknande
• Reklam och dyl. tas bort direkt
• Jag redigerar mina bilder i Adobe photoshop elements 6.0
• Olämpliga kommentarer tas bort direkt


Ditt namn:
besöker du mig igen?

e-mail: (bara jag som ser)

Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0