söndag...


J a g   s j ö n g   p å   d o p e t ! ! !
Jag är så stolt att jag faktiskt vågade göra det! Jag sjöng handens fem fingrar i en liten egen version så att min hals skulle kunna överleva. Men jag fick jätte många komplimanger och jag tror att de flesta tyckte att jag var modig som faktiskt vågade ställa mig där framme i kyrkan. Fast det som var lite kul var att kusinen (som blev döpt) somnade mot slutet så när mamma bar ut henne från kyrkan sov hon ^^,


Hebegfolket har åkt hem (synd,synd) men det var kul att träffa dem. Nu ska jag gå ner till mormor o morfar som står nere i trädgården och pratar med mamma o pappa. Hoppas eran helg har varit lika rolig som min!


Nu är det två prov och en massa läxor som väntar den här veckan =/ så vi får väl se hur det blir med uppdateringen.

Kommentarer
Skrivet av: Sofie (syssling)

För det första; Bilder är superfin!!

(Maha, min idé att ta kort på den Stolt)



För det andra; DU sjunger underbart vackert, och du var skitmodig som gick upp å sjäng, trots din hals!

För det tredje; Jag e en idiot som inte kom på att jag ju kunde stannat en natt till å åkt med mormor å morfar hem.

FÖr det fjärde; Hanna e söt ^__^



<3



För det femte; Jag saknar dej! <3

2008-09-22 @ 00:22:10
Skrivet av: Amanda

fina bilder

2008-09-23 @ 15:50:35
URL: http://amandarehed.blogg.se/


• Jag fotar med en Nikon D60
• Jag gör inga layouter lr liknande
• Reklam och dyl. tas bort direkt
• Jag redigerar mina bilder i Adobe photoshop elements 6.0
• Olämpliga kommentarer tas bort direkt


Ditt namn:
besöker du mig igen?

e-mail: (bara jag som ser)

Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0