Twilight...

Är det någon mer än jag som har fastnat för böckerna i serien Twilight? (På engelska, men på svenska heter första boken Om jag kunde drömma) Jag älskar den boken, den handlar om förbjuden kärlek och vampyrer. Men också om att tvingas välja mellan rätt och fel. Ja, ni kommer att älska den. Men nu är det så att de håller på och gör en film om den åxå ^^; blev super glad först, tills jag fick reda på att Edward (den vackra, gudomliga huvudrollsvampyren) kommer att spelas av Robert Pattinson (han spelar bla. Cedrick i Harry Potter). Hur kan dom göra så? Personligen tycker jag bara att han är dryg och divig. Men jag håller tummarna på filmen ändå. Sätter in trailern som ni kan gotta er med så länge ^^,


Kommentarer
Skrivet av: Sofie - syssling

Yäy :D

Boken äger fett mkt!!

Tvåan me :)

Men Cedrik ser inte ut som jag trodde Edward skulle göra, absolut int i filmen ><

Bella ser bra ut, men vafan ><

Fixa ny Edward ><

Längta tills filmen kmr ut!! <3

Längtar efter dej mee<333333

2008-09-09 @ 10:05:52
Skrivet av: victor-syssling^^

jag ska inte med på doppet ska spela match

2008-09-09 @ 20:05:12


• Jag fotar med en Nikon D60
• Jag gör inga layouter lr liknande
• Reklam och dyl. tas bort direkt
• Jag redigerar mina bilder i Adobe photoshop elements 6.0
• Olämpliga kommentarer tas bort direkt


Ditt namn:
besöker du mig igen?

e-mail: (bara jag som ser)

Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0