Yankee Candle - Clean Cotton

Har fått många frågor angående ett visst doftljus som jag köpte förut. Nämligen Yankee Candle - Clean Cotton. DEt doftar superfräscht av nytvättat och finns på olika ställen. Jag köpte mina i en liten "prydnadsbutik" men de går säkert att hitta i flera olika affärer. På internet kan du hitta dem på bla. Amorina.se och yankeecandle.se . Enligt mig är doftljus en jättebra sista-minuten-klapp till mamma, mormor eller vem som helst. Så köp på er ett lager och ha hemma, så är ni alltid förberedda =)
Priserna på bilden nedan kommer från amorina.se



foton, amorina.se
kollage, jag

Kommentarer
Skrivet av: Stephanie

asbra, jag ska gå in och kolla (på hemsidan)!!



haha, jag skrev lite fel på inlägget. jag slutar också på fredag, och jag menar såklart julavslutning (vet inte varför jag skrev så fel, var jag såå tankspridd??)

2008-12-17 @ 18:53:46
URL: http://stephanie.blogg.se/
Skrivet av: Ellen

Du har blivit utmanad på min blogg! =)

2008-12-17 @ 21:42:16
URL: http://ilovepeace.blogg.se/


• Jag fotar med en Nikon D60
• Jag gör inga layouter lr liknande
• Reklam och dyl. tas bort direkt
• Jag redigerar mina bilder i Adobe photoshop elements 6.0
• Olämpliga kommentarer tas bort direkt


Ditt namn:
besöker du mig igen?

e-mail: (bara jag som ser)

Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0