god morgon



god morgon!

Har äntligen kommit upp ur sängen och fått i mig lite frukost. Tänkte nog kanske hoppa in i duschen med tanke på det tråkiga vädret. Visst, det är skönt att den tropiska värmen är borta men inte behöver det väl regna?

Ska åka upp på stan med mamma för att se om vi kan fixa mitt bankkort och så ska vi lämna in min symaskin som krånglar hela tiden. Vad ska ni göra?

Blir alldeles tokig på min blogg! Jag försöker ändra typsnitt på några ord, men då försvinner allt som jag har skrivit. Någon som kan hjälpa mig med detta?


Kommentarer


• Jag fotar med en Nikon D60
• Jag gör inga layouter lr liknande
• Reklam och dyl. tas bort direkt
• Jag redigerar mina bilder i Adobe photoshop elements 6.0
• Olämpliga kommentarer tas bort direkt


Ditt namn:
besöker du mig igen?

e-mail: (bara jag som ser)

Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0