Back on track...



Ä n t l i g e n   f å t t   t i l l b a k a   i n t e r n e t ! . . . .
Ja, pappa gjorde någon inställning så nu har vi fått tillbaka internet! Gud, vad glad jag blev, och frisk är jag åxå, ingen feber! Ja, nu börjar helgen lika något. ^^, Jag hoppas att den fortsätter åt det här hållet...

Vad tycker ni om bilden? Jo, jag vet att den är lite suddig men den är tagen med min gamla kamera så själv är jag rätt nöjd. Min syrras hand, när hon sov faktiskt, när vi var i stockholm. Hope you enjoy!

Ikväll ska vi gratta farfar som fyllde år i juli någonstans tror jag (bättre sent än aldrig väl?!) så jag hoppas det blir kul. Kusinerna kommer ju, eller ja, kusinerna på det hållet.
Sen måste jag köpa kläder till nya kusinens dop. Ska bli askul eftersom Sofie, min älskade syssling ska komma upp. I miss you Sofie!, och jag vet att Jey gör det med.

så, vad har man på sig på ett dop? Jag tänker alltid när jag ska köpa dop/bröllops lr liknande kläder att jag ska köpa något riktigt fint men det slutar alltid med att jag köper något som är snyggt men liksom alldagligt. Eller ja, något som man kan ha när man ska ha typ släktkalas eller liknande, ni fattar. Kom med tips och idéer...

Kommentarer


• Jag fotar med en Nikon D60
• Jag gör inga layouter lr liknande
• Reklam och dyl. tas bort direkt
• Jag redigerar mina bilder i Adobe photoshop elements 6.0
• Olämpliga kommentarer tas bort direkt


Ditt namn:
besöker du mig igen?

e-mail: (bara jag som ser)

Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0