...


(väldigt fantasifull rubrik måste jag få säga)

. . .
Har precis kommit hem från en liten badtur tillsammans med Stina. Hon vågade faktiskt åka med mig på min röda lilla moppe och ingen av oss ramlade av (lite skrapsår på knäna efter ett gupp bara, men det överlever jag nog). Vi hade tagit med oss lite fika, -det var ju inte så mycket som fick plats på moppen men ändå-  och låg och solade ett tag. Stina vågade faktiskt doppa sig i vattnet, jag är dock en fryslort och deltidsbadkruka. Så jag doppade mig nästan. tyvärr glömde jag ju kameran hemma, så det blev inga bilder...

Hade en liten fotosession med sockertoppen (alias. lillasyster) för ett tag sen. Så vi får se om det kommer upp några bilder på min fotogeniska lillasyster.

Imorgon är det Harry Potter-bio dags. Hela familjen tillsammans med en till familj ska åka iväg och se den nya harry potter filmen. Jag tittade på bakom kulisserna-programmet igår och nu vill jag verkligen se filmen =)

Kommentarer


• Jag fotar med en Nikon D60
• Jag gör inga layouter lr liknande
• Reklam och dyl. tas bort direkt
• Jag redigerar mina bilder i Adobe photoshop elements 6.0
• Olämpliga kommentarer tas bort direkt


Ditt namn:
besöker du mig igen?

e-mail: (bara jag som ser)

Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0