ett snabbisinlägg...

Här kommer ett snabbisinlägg om dagen dårå. Har inte hunnit ladda upp bilderna jag tog på dimman imorse men de kommer imorgon kan jag lova.

Hade en riktigt bra dag idag. Fick sitta ute i korridoren typ hela franskalektionen eftersom de skulle rätta provet ( jag var sjuk då) så då satt jag och pratade med en av killarna i franskagruppen (han har i två år inte kunnat ett enda franskt ord, okej kanske bonjour. Sen hade vi sportord i läxa en vecka och nu kunde han allting vi skulle ha på provet. Snacka om förändring) Han hade på något sätt lyckats slänga ut något papper genom fönstret, vi var på översta våningen, så efter att han hade hämtat det satt vi och pratade lite i korridoren.
Jag hade So-prov idag också. Det gick nog hyfsat iallafall. Jag blir glad om jag får VG. Övade typ hela kvällen igår ^^,

Var med min granne Emma idag. Jag har inte skrattat så mycket på länge ska jag säga. Vi lyssnade faktiskt på jullåtar också. Nostalgi! Längtar dit!!!

Nu ska jag hoppa in i duschen och sen ska jag skynda mig ner och titta på Ugly Betty och Desperate Housewives.

Ha det bäst! Kramar

Kommentarer
Skrivet av: JESSICA

Ja det gjorde de supersnyggt =)

2008-09-30 @ 20:26:37
URL: http://jessssiiicaa.blogg.se/
Skrivet av: Carro

Jo, Det finns att ladda ned (som typ allt annat, hehe) både på adobes hemsida eller nedladdningsprogram :)

2008-09-30 @ 20:34:35
URL: http://regalo.blogg.se/
Skrivet av: Julia

fast vi hinner inte göra på varandra tyvärr.

På genomgången när vi lär oss gör vi på varandra, även då vi har tid att öva efter skolan.

Sen har vi salong där vi gör på kunder.

2008-09-30 @ 20:40:15
URL: http://juliakrischel.blogg.se/


• Jag fotar med en Nikon D60
• Jag gör inga layouter lr liknande
• Reklam och dyl. tas bort direkt
• Jag redigerar mina bilder i Adobe photoshop elements 6.0
• Olämpliga kommentarer tas bort direkt


Ditt namn:
besöker du mig igen?

e-mail: (bara jag som ser)

Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0