utmanad...

Jag har blivit utmanad av Emma.

Regler
-  Sätt in dessa regler på din blogg och länka gärna till den som utmanat dig.
-  Berätta 7 saker om dig själv, både alldagliga och knäppa!
-  Utmana 7 st i slutet av inlägget genom att nämna deras namn och länka dem.
-  Låt dem få veta att de har blivit utmanade!

- Jag brukar städa på mitt rum när jag inte har något att göra
- Jag gillar broccoli...
- ... men hatar blomkål
- Jag är medlem på youtube enbart för att kunna skriva kommentarer 
- När jag är sjuk gör jag chokladbollssmet för att muntra upp mig själv
- Jag köper mycket som jag ångrar i efterhand...
- ...eller köper inte saker som jag sedan skulle vilja haft

Jag utmanar alla er som läser!  Så sätt igång bara =)

Kommentarer


• Jag fotar med en Nikon D60
• Jag gör inga layouter lr liknande
• Reklam och dyl. tas bort direkt
• Jag redigerar mina bilder i Adobe photoshop elements 6.0
• Olämpliga kommentarer tas bort direkt


Ditt namn:
besöker du mig igen?

e-mail: (bara jag som ser)

Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0