think pink...

Visste du att du faktiskt kan shoppa och samtidigt skänka pengar till rosa bandet? Här ser du några av många produkter som du kan handla.

Försvarets hudsalva

Köpställe: Apoteket
Pris: 18 kronor
Andel till Cancerfonden:
2 kronor per produkt

Hudsalvan finns i begränsad upplaga på apoteken under oktober månad



Mavala nagellack


Gäller 36 lack i serien Contribution colours
Köpställen: Bland annat Kicks, Lindex, Matas, NK, Parelle, Åhléns
Pris: 39 kronor
Andel till Cancerfonden:
4 kronor per sålt lack





Schwartzkopf  hårvårdsprodukter


BC Q10 Shampoo 250 ml + Conditioner 200 ml  199 kronor (ord. 318 kr) samt
Novelle Mousse 200 ml + Aerosol Spray 250 ml 129 kronor (ord. 198 kr)
Andel till Cancerfonden: 10 kronor  
SEAH Blossom Bath 200 ml + Blossom Wrap 200 ml 299 kronor (ord. 440 kr)
Andel till Cancerfonden: 20 kronor

För att se flera produkter eller köpställen, besök rosabandets hemsida


Kommentarer
Skrivet av: Jakob, Fotoblogg

Svar: Tack så jättemycket :)

2008-10-03 @ 19:03:06
URL: http://detvarmindag.blogg.se/
Skrivet av: Stilist

Jag gillar läppbalsamet :)

2008-10-04 @ 17:40:39
URL: http://stilist.blogg.se/


• Jag fotar med en Nikon D60
• Jag gör inga layouter lr liknande
• Reklam och dyl. tas bort direkt
• Jag redigerar mina bilder i Adobe photoshop elements 6.0
• Olämpliga kommentarer tas bort direkt


Ditt namn:
besöker du mig igen?

e-mail: (bara jag som ser)

Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0