äppelmos...

(våra jättegoda äpplen =D)

Igår kom mormor förbi med lite äpplelmos som hon har gjort på våra äpplen (ge och ta, hehe) Älskar mormors äppelmos, eller jag gillar de flesta men det är speciellt med hemmagjort! Mamma har också varit flitig och gjort äppeldricka, supergod! Och den är faktiskt inte så onyttig. Jag tror hon sa att det var 1 dl socker per liter vatten. Och det är väl inte så mycket? eller?

Har engelska-prov imorgon så nu ska jag ner och plugga lite. Fick Vg+ på So:n och Mvg på franskan ^^,

Kommentarer
Skrivet av: dena

Sv: hehe aah, bara 3 dar kvar nu;) fast för mig har det redan börjat eftersom jag kollar i amerikansk takt :D

2008-10-02 @ 18:09:17
URL: http://denahoo.blogg.se/


• Jag fotar med en Nikon D60
• Jag gör inga layouter lr liknande
• Reklam och dyl. tas bort direkt
• Jag redigerar mina bilder i Adobe photoshop elements 6.0
• Olämpliga kommentarer tas bort direkt


Ditt namn:
besöker du mig igen?

e-mail: (bara jag som ser)

Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0