Hej mitt jullov, nu är jag här....



J a ,   n u   ä r   s k o l a n   ä n t l i g e n   s l u t ! ! ! !  Jag kan knappt fatta att det är jullov... Wiii! Fick kuvertet med mina betyg idag, de ser faktiskt ganska bra ut. Riktigt stolt över mina MVG:n (i engelska, franska och kemi XD) men såklart alla andra betyg åxå. Hoppas att ni andra som fick betyg idag blev nöjda.

Fick en julklapp av sötis Ellen idag. Det är den som ni ser lite på bilden. Jag vet inte riktigt om jag orkar vänta till julafton med att öppna den men när jag öppnar den får ni se vad det var ^^,
Jag hoppas bara att Ellen blir glad över julklappen hon fick av mig =S

Ni kommer nog att se en del småförändringar i bloggen nu över jul. Jag försöker t.ex. fixa menyn lite, men det går inte så bra så jag får väl se...


Ha det bäst sålänge!

Kommentarer
Skrivet av: Lina

ÅÅÅ gillar din nya singnatur. Kolla på min Bdb. (hoppas du fick bra betyg.)

2008-12-19 @ 19:16:26


• Jag fotar med en Nikon D60
• Jag gör inga layouter lr liknande
• Reklam och dyl. tas bort direkt
• Jag redigerar mina bilder i Adobe photoshop elements 6.0
• Olämpliga kommentarer tas bort direkt


Ditt namn:
besöker du mig igen?

e-mail: (bara jag som ser)

Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0