uppis, dans,läxa....

Idag stod Jag och Ellen i uppis. (vår cafeteria typ, det är obligatoriskt att alla i åttan måste stå där en dag) Det var faktiskt ganska kul. Vi fick gratis glass och en varsin vaniljmunk XD
Det var öde mesta dels men sen ibland så kom det en jätterusch. Vi blev faktiskt lite kompis med en kille i en parallell klass (jag trodde han gick i 6:an, annars hade jag nog inte börjat prata med honom XD) Men han var faktiskt riktigt snäll. Fast jag tror nog inte han kommer att hälsa, så det blev en entimmes-kompis, men sånna är bra också ^^,

Ska snart iväg och dansa igen. Det är mycket dans, wii! Idag är det showgruppen och danstekniken som gäller. Igår var det Jazzen. Så får vi se hur det går.

Kommentarer


• Jag fotar med en Nikon D60
• Jag gör inga layouter lr liknande
• Reklam och dyl. tas bort direkt
• Jag redigerar mina bilder i Adobe photoshop elements 6.0
• Olämpliga kommentarer tas bort direkt


Ditt namn:
besöker du mig igen?

e-mail: (bara jag som ser)

Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0