torsdag...


T o r s d a g . . .
Oj, vad fort dagarna går. Det är redan torsdag, så idag är jag nästan ledig. Ska plugga lite på engelska läxan (som jag nästan kan) och så ska jag kanske hjälpa mamma o handla. So-läxan gick faktiskt hyfsat bra, konstigt nog.

Hade jättekul på dansen igår. Vi pratade om vart vi ville åka (typ lite danskurs/semester) och alla ville åka utanför Norden, så vi får väl se vad det blir. I somras var det ju Gotland. Sen pratade vi också om att beställa lite mjukiskläder, och om hur uppvisningarna kommer att bli. Skulle visst bli tre stycken i år så det blir mycket dans. Ja, och självklart så dansade vi ju också. Vi dansade våran gamla dans som vi älskar, och en dans vi gjorde på Gotland.
Vad är det med mig och dans? Även om jag inte är überduktig på att dansa är det typ det bästa jag vet, ja, tillsammans med fota då ^^,

Kommentarer
Skrivet av: Perra

Sv: Aa, dom säjer ju att åttan är värst ^^

2008-09-04 @ 15:48:46
URL: http://typperra.blogg.se/
Skrivet av: emma

sv; aah :) du själv?

2008-09-04 @ 15:50:52
URL: http://mmilkshake.blogg.se/


• Jag fotar med en Nikon D60
• Jag gör inga layouter lr liknande
• Reklam och dyl. tas bort direkt
• Jag redigerar mina bilder i Adobe photoshop elements 6.0
• Olämpliga kommentarer tas bort direkt


Ditt namn:
besöker du mig igen?

e-mail: (bara jag som ser)

Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0