Sy...

Ja, nu håller jag på och letar runt på internet efter ett mönster som jag skulle kunna sy. Jag fick ju tillbaka symaskinen så då är det väl dags att börja min kollektion? ^^, ÄR det någon som har tips på någon bra sida??

Oj, vad annorlunda blogg.se's sida har blivit. Kände inte alls igen mig först, fast jag gillar den mycket mer än den gamla, den var liksom tråkig.

Jag hoppas jag hittar något mönster och ikväll ska jag lägga upp en bild på de cupcakes som jag och min kompis gjorde igår!

Ha det bäst tills dess

Kommentarer
Skrivet av: Malin

duktig fotograf!:)

2008-09-02 @ 09:42:41
URL: http://sockersugen.blogg.se/


• Jag fotar med en Nikon D60
• Jag gör inga layouter lr liknande
• Reklam och dyl. tas bort direkt
• Jag redigerar mina bilder i Adobe photoshop elements 6.0
• Olämpliga kommentarer tas bort direkt


Ditt namn:
besöker du mig igen?

e-mail: (bara jag som ser)

Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0