regn...



Jag sitter här, genom blöt och jättefrusen och försöker få tillbaka åtminstone lite värme i kroppen.

Det har ösregnat hela dagen och sista lektionen var gympa (som "tur" är har jag på ett magiskt vis blivit jätteförkyld. Kanske inte så kul i längden men jag slapp iallafall gympan) Så vi fick gå där på gympa lektionen ute i spöregnet medans alla andra sprang sina tio varv runt vallen. Snacka om att vi var blöta efter det. Som tur var så kom sötisen Ellens mamma med ett paraply så vi blev inte lika blöta som alla andra.

Nu har jag gjort mig en kopp te och ska väl försöka att blogga lite. Layouten är fortfarande under omgörning. Blev inte riktigt nöjd med hedern, har ni några ideas? Tell me them!

Hörs & Ses!

Kommentarer
Skrivet av: Nina

Hösten är min favoritårstid ;)

2008-09-08 @ 14:49:48
URL: http://volvos60.blogg.se/


• Jag fotar med en Nikon D60
• Jag gör inga layouter lr liknande
• Reklam och dyl. tas bort direkt
• Jag redigerar mina bilder i Adobe photoshop elements 6.0
• Olämpliga kommentarer tas bort direkt


Ditt namn:
besöker du mig igen?

e-mail: (bara jag som ser)

Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0