kvällen...



Så här kommer förhoppningsvis min kväll se ut. Fast plusa på ett par tjocka stickade strumpor också (jag kommer inte på vad de heter...)
Vi ska snart till ock börja städa eftersom Hebergfolket kommer på fredag =) Ska bli så sjuk kul att träffa dem igen. Trots att Viktor överger oss för en fotbollsmatch XD

Ska ta en snabb tripp ner till dansen, vi skulle visst beställa träningskläder idag.  Jag funderar på en munkjacka (om det nu heter så) och ett par mjukisbyxor, jag tror nog det blir bra. Får lägga upp bilder när de väl kommer sen =)

Var ute och fotade igår så det blir nog en liten uppdatering på fotofronten idag.

Kommentarer
Skrivet av: emma

raggsockor? :P

sv; tack, älskar att fynda på secondhand :D

2008-09-18 @ 10:51:40
URL: http://mmilkshake.blogg.se/
Skrivet av: julia

haha jag säger tjocksockar - fast det gör väl typ alla, i alla fall här ;)

2008-09-18 @ 17:23:58
URL: http://juliabackstrom.blogg.se/


• Jag fotar med en Nikon D60
• Jag gör inga layouter lr liknande
• Reklam och dyl. tas bort direkt
• Jag redigerar mina bilder i Adobe photoshop elements 6.0
• Olämpliga kommentarer tas bort direkt


Ditt namn:
besöker du mig igen?

e-mail: (bara jag som ser)

Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0