dags att ta fram halsduken...


d a g s   a t t   t a   f r a m   h a l s d u k e n ? . . .
Jag har gått och blivit jätteförkyld. Hur kul som helst, inte! Så nu har jag tömt kameran, lindat in mig i min favvis halsduk (se bilden) som jag alltid blir glad av att använda, och snart pinat i mig en hel mugg grönt te. Imorgon ska vi ha någon os-grejs på skolan som är obligatorisk (utom för typ halva skolan som har tagit ledigt) och jag ska vara med på volleyboll. Jag lyckades iallafall smita undan så pass mycket att jag bara blev med på volleybollen och fick ta på mig att bli fotograf (det var ju jobbit ^^,)


Det var kul att så många gillade mina inrednings-inlägg, dete ska jag fortsätta med. Och om ni har någon idé om vad som skulle göra bloggen bättre, jag är alltid öppen för förslag

Ha det bäst så länge!

Kommentarer
Skrivet av: emma

åh vilken mysig :D

2008-09-12 @ 22:04:00
URL: http://mmilkshake.blogg.se/
Skrivet av: Designtjejen

Jaaa brrrr.. idag var det 5 grader när jag gick upp --- kallt!!! Brrrr

Kramis

2008-09-12 @ 23:25:07
URL: http://designtjejen.blogg.se/


• Jag fotar med en Nikon D60
• Jag gör inga layouter lr liknande
• Reklam och dyl. tas bort direkt
• Jag redigerar mina bilder i Adobe photoshop elements 6.0
• Olämpliga kommentarer tas bort direkt


Ditt namn:
besöker du mig igen?

e-mail: (bara jag som ser)

Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0