ljusstöpning...

Just nu är jag hemma hos mormor och morfar tillsammans med moster och lillkusinen och stöper ljus =) Mång kort blir det, men de laddar jag upp när jag kommer hem.

Ellen var hos mig igår och vi kollade på Juno, (superbra film enligt mig.) och åt chips, såklart! Egentligen skulle vi ha åkt och tittat på Twilight (min favvisbok som just blivit till film) men när jag skulle boka biljetter har bion skrivit såhär; Barnförbjuden; Man måste ha fyllt 15 år för att få se filmen, oavsett sällskap. Om du befinner dig i gränslandet, var beredd på att legitimera dig!

Så tji fick jag. Snacka om att jag blev tjurig. Men det var kul att Ellen kom hem till mig ändå, fastän vi inte kunde gå på bion.

Nu ska jag pälsa på mig alla mina kläder och gå ut i trädgården för att tal ite flera kort. Hoppas bara att bilderna får plats på minneskortet =S

Kommentarer
Skrivet av: emma

från 15? vad dåligt



ja, jag praoade på silvan :P

2008-11-22 @ 17:33:33
URL: http://ppuss.webblogg.se/
Skrivet av: Eveline

sv; ja jag kan fixa de imorgon :) är ganska slut nu. Kramkram

2008-11-22 @ 18:21:58
URL: http://evelinehaugaard.blogg.se/


• Jag fotar med en Nikon D60
• Jag gör inga layouter lr liknande
• Reklam och dyl. tas bort direkt
• Jag redigerar mina bilder i Adobe photoshop elements 6.0
• Olämpliga kommentarer tas bort direkt


Ditt namn:
besöker du mig igen?

e-mail: (bara jag som ser)

Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0