Finaste julklapparna...

Nu är det ju faktiskt bara en månad kvar till julafton. Kan ni fatta? Och jag som inte hunnit köpa julklappar än. =S
Så vad passar bättre än att visa lite olika paketinslagningar nu när jag antar att ni allihopa har varit mycket duktigare än mig och köpt julklappar?  Matcha färgerna på klapparna med inredningen i ditt rum/hus så kan de få stå framme som en del av julinredningen. Här kommer lite olika inslagningar och idéer. Enjoy!

Ps. för att få beskrivning på de blåa rosetterna längst ner, tryck här

paket4  paket2 

Ribbon Reinvented: Curling Ribbons   

Foto:  Marthastewart.com

Kommentarer
Skrivet av: Alexandra

åh jag älskar att slå in julklappar =)

2008-11-24 @ 19:26:43
URL: http://phose.blogg.se/


• Jag fotar med en Nikon D60
• Jag gör inga layouter lr liknande
• Reklam och dyl. tas bort direkt
• Jag redigerar mina bilder i Adobe photoshop elements 6.0
• Olämpliga kommentarer tas bort direkt


Ditt namn:
besöker du mig igen?

e-mail: (bara jag som ser)

Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0