tillbaka till verkligheten...



T i l l b a k a   t i l l   v e r k l i g h e t e n . . . 
Ja, idag var första dagen i skolan. Måste erkänna att det var ganska skönt. Eller, det var kul att träffa alla klasskompisar.
Vi hade väldigt kul när vi konstaterade att typ halva klassens killar lät täppta i näsan ^^, ja vi hade iallafall kul åt att de kommit in i målbrottet (härligt att vara tjej!)...

Jag har riktigt fastnat för den här låten, jag tycker att den är så fin. Jag vet inte varför men det känns som om den berör mig, jag vet inte vad ni tycker.
Den heter iallafall The Call - Regina Spector (har aldrig hört någon låt av henne förut)



Kommentarer
Skrivet av: LITTLE MISS LOUISE

Tack sötis!

2008-08-20 @ 17:05:46
URL: http://littlemisslouise.blogg.se/


• Jag fotar med en Nikon D60
• Jag gör inga layouter lr liknande
• Reklam och dyl. tas bort direkt
• Jag redigerar mina bilder i Adobe photoshop elements 6.0
• Olämpliga kommentarer tas bort direkt


Ditt namn:
besöker du mig igen?

e-mail: (bara jag som ser)

Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0