Slutat regna för ett tag...



R e g n e t   d e t   b a r a   ö s e r   n e r . . .  
Ja, nu har det faktiskt slutat för en stund. Verkar faktiskt som om solen vill titta fram. Men jag tycker nog (även fast jag är en hösttjej, alltså gillar när det regnar) att det börjar räcka med regn. Det har ju regnat i princip varje dag. Får väl vara tacksam för denna lilla stunden ^^,

Det är kul att så många gillar bloggen. Det blir fler och fler, super kul ^^, Ska jobba på uppdateringar m.m. men jag tror nog det blir bra.

Idag följde jag, mamma och syrran med mormor & morfar till Hallsta med deras bil (skulle lämnas in för något) sen åkte vi till McDonalds och käkade frukost. Har aldrig ätit frukost där, men bortsett från den sega personalen, var det ganska gott. SEn har jag bara åkt hem och fotat lite. Fick i uppdrag att fota lite till kräftskivan min mamma är med och ordnar ( vuxenfest) så jag får väl fundera lite på det också.

Ha det bäst så länge!

Kommentarer
Skrivet av: stephie

fint foto!!

2008-08-11 @ 12:56:32
URL: http://stephiesmode.blogg.se/
Skrivet av: Jakob (svar)

Svar till najjo: Tackar så mycket :)

2008-08-11 @ 13:04:28
URL: http://detvarmindag.blogg.se/
Skrivet av: Sofia

aaw tack snällis :)

2008-08-11 @ 14:41:48
URL: http://gaspedal.blogg.se/


• Jag fotar med en Nikon D60
• Jag gör inga layouter lr liknande
• Reklam och dyl. tas bort direkt
• Jag redigerar mina bilder i Adobe photoshop elements 6.0
• Olämpliga kommentarer tas bort direkt


Ditt namn:
besöker du mig igen?

e-mail: (bara jag som ser)

Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0