Kändisar...

Jag har börjat med en liten bisarr sak, jag letar nämligen efter kändisar som är typ i min ålder. Jag är född 1994, så de som är födda på 90-talet. Jag har hittat tre, två skitsnygga killar och en söt tjej.

Taylor Lautner,  är född 1992 (spelar Jacob Black i kommande Twilight-filmen)



















Skandar Kaynes,
  är född 1991 (spelar Edmund i Narnia-filmerna)















Georgie Henley  är född 1995(spelar Lucy i Narnia-filmerna)

Jag måste säga att jag aldrig skulle gissa att Georgie var så pass gammal (bara ett år yngre än mig) och att Skandar är äldre än Taylor. Ni får ursäkta att jag är lite udda när det gäller att roa mig själv!

Skriv gärna om ni vet några fler kändisar ^^,


Kommentarer


• Jag fotar med en Nikon D60
• Jag gör inga layouter lr liknande
• Reklam och dyl. tas bort direkt
• Jag redigerar mina bilder i Adobe photoshop elements 6.0
• Olämpliga kommentarer tas bort direkt


Ditt namn:
besöker du mig igen?

e-mail: (bara jag som ser)

Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0