ingert internet...

Ja, nu har vi varit utan internet i en vecka. Pappa och mamma sitter typ varenda kväll i telefon och pratar med olika supportrar men de skyller bara på varandra, (-nej men det är fel på bredbandet - nej bredbandet är helt rätt inställt osv, ja ni fattar)  Så jag kommer inte att uppdatera på ett tag, tills vi har fått tillbaka internet, och det är åxå därför jag inte har uppdaterat på ett tag.

Det har hänt ganska mycket men eftersom jag sitter vid mormor och morfars dator täner jag inte rabbla upp allting nu, det blir sen. Men just nu, onsdag, torsdag har jag varit hemma från skolan för att jag har typ haft feber å så, grymt jobbit. Och särskilt när det inte finns internet, då kan jag typ bara läsa och titta på Tv. Annars hade jag ju tänk blogga, titta på kläder, ja ni vet hur mycket man kan göra på internet.

Jagh ar iallafall tagit lite nya kort som ligger på datorn hemma så de kommer åxå så småning om. Håll tummarna för att vi får tillbaka internet och tills dess...

Love ya all!

Kommentarer
Skrivet av: Wysteriia

Svar:yes har kollat där men inte hittat någon jag vill ha ännu. Kommer väl iofs säkert in fler nyheter ofta där :D

2008-08-29 @ 08:42:33
URL: http://Wysteriiasblogg.se
Skrivet av: Ellen

Ne, vi har inte gjort nåt kul alls..

Kommer du på måndag?

2008-08-29 @ 14:54:20
URL: http://ilovepeace.blogg.se/


• Jag fotar med en Nikon D60
• Jag gör inga layouter lr liknande
• Reklam och dyl. tas bort direkt
• Jag redigerar mina bilder i Adobe photoshop elements 6.0
• Olämpliga kommentarer tas bort direkt


Ditt namn:
besöker du mig igen?

e-mail: (bara jag som ser)

Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0