Höst...


J a g   v i l l   h a   h ö s t . . .
Känner i luften att det snart börjar bli höst (jag vet att det bara är augusti men sen kommer september snart och sen är det höst!)Det känns liksom sådär, lätt och lite kyligt. Hittade en gammal bild som jag tagit med föräldrarnas kamera, tyckte att den passade just nu.

Gick runt ute i trädgården och fotade, plötsligt kom det upp en ruta på displayen, självutlösaren inaktiverad, ladda batteri!
Gud, vad arg jag blev. Det är typiskt asså. När man är på fotohumör och har gått ut och allting så -pang- lägger kameran av! Jaja, tur att jag har min gamla, får ta den just nu tills batteriet laddat klart. Men det brukar ju inte ta så lång tid.

Fixade meny "skyltarna" eller vad man ska kalla de. Vad tycker ni? Jag blev rätt nöjd faktiskt...

Ha det bäst i kväll så ska jag ut och fota!

Kommentarer
Skrivet av: cammie

skalar aldrig mina apelsiner..blir för mycket söl*

2008-08-11 @ 17:23:38
URL: http://silverkiss.blogg.se/
Skrivet av: emma

usch jag vill ha somamr hela året :D

2008-08-12 @ 11:31:25
URL: http://mmilkshake.blogg.se/


• Jag fotar med en Nikon D60
• Jag gör inga layouter lr liknande
• Reklam och dyl. tas bort direkt
• Jag redigerar mina bilder i Adobe photoshop elements 6.0
• Olämpliga kommentarer tas bort direkt


Ditt namn:
besöker du mig igen?

e-mail: (bara jag som ser)

Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0