...


G r ä s l ö k s b l o m m o r   ä r   o c k s å   f i n a . . .
Visst är de? Super gammal bild tagen med föräldrarnas kamera ^^, men jag gillar den. Har inte hunnit ta några kort idag, har varit upptagen med att titta på Narnia: Prince Caspian.

Adam Saunders släng dig i väggen! säger jag bara. Jeyla, du vet hur mycket jag har tjatat om Ben Barnes. Jag vet inte om hon pallar mer, men jag gör ^^, Ni måååste se den filmen om ni inte har gjort det. Är det någon som vet en till film han är med i? Jag vet om att han är med i en kommande film, Bigga then Ben (eller om det var than) fast jag vet inte, den verkar lite konstig.

Ska ut och fota lite nu, tack alla ni som gav mig tips på vad jag skulle göra igår, en varsin slängkyss till er. Nu är jag dock på bättre humör så jag får väl hoppas att kameran också är det.

Jag måste be er en gång till  S n ä l l a   s k r i v   i n t e   k o m m e n t a r e r   m e d   r e k l a m !  Jag vet att många vill få fler besökare men jag kan försäkra er om att jag besöker alla som skriver en kommentar hos mig (dock inte ni som skriver reklam!)

Ha det bäst så länge, ska hjälpa till att grädda pannkakor före fototuren ^^,

Kommentarer


• Jag fotar med en Nikon D60
• Jag gör inga layouter lr liknande
• Reklam och dyl. tas bort direkt
• Jag redigerar mina bilder i Adobe photoshop elements 6.0
• Olämpliga kommentarer tas bort direkt


Ditt namn:
besöker du mig igen?

e-mail: (bara jag som ser)

Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0