Beställt bilder...

Ja, nu har jag skickat efter bilder, äntligen! Det blir aldrig av att jag gör det. Skickade efter några på nya lilla kusinen eftersom jag hade tänkt göra en scrapbook (modell enkel) till henne. Så får vi väl se hur det går med den, men jag ska försöka ta mig i kragen. Pappa ligger och sover i soffan, mamma pratar i telefon och syrran tittar på Tv, vilken härlig familj ^^,

Vi gick till banken idag iallafall så kortet skulle förmodligen komma på fredag (det är ju då jag behöver det och jag åker tidigt på morgonen) Hon på banken gav oss också tips att skaffa ett id kort på samma gång så det ska vi åxå göra den här veckan.
Oj vad mycket det har blivit! Id kort, klippa mig, färga håret och åka till stockholm. Jag vet inte hur jag kommer hinna med allt.

Hur som helst, ha en underbar kväll i regnet (tänkte fota lite ut genom fönstret så får vi väl se vad det blir, lägger upp någon bild ikväll eller imorgon om någon blir bra.)

Kommentarer
Skrivet av: Pernilla

Sv: Ellerhur :D

2008-08-04 @ 19:08:56
URL: http://typperra.blogg.se/
Skrivet av: Sofie

Miss U<3

Fin blogg :D



Du måste skicka kort å Hanna :D

2008-08-07 @ 16:40:59


• Jag fotar med en Nikon D60
• Jag gör inga layouter lr liknande
• Reklam och dyl. tas bort direkt
• Jag redigerar mina bilder i Adobe photoshop elements 6.0
• Olämpliga kommentarer tas bort direkt


Ditt namn:
besöker du mig igen?

e-mail: (bara jag som ser)

Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0